rFanatic.pl - Internetowa Liga Wyścigowa Logo
  • FullKERS

    22.01 lub 29.01 startujemy z kolejnym sezonem Formuły 1. Czasu jest troche, ale chyba czas ustalić kilka kwestii.

    Mod:
    Na ten temat padło już sporo słów . Powiem tak - są dwie opcje:
    *bierzemy gotowy mod WCP 2014/15 czy coś w tym stylu
    *jedziemy na jednym z modów które były w poprzednich sezonach - w tym przypadku proponowałbym mod z sezonu 6, ew 8

    W kwestiach regulaminowych proponuje:
    *powrót tankowania
    *likwidacje boostów
    *dwie obowiązkowe mieszanki
    *zespoły dwuosobowe
    *zespoły które były w sezonie 6 tj - McLaren, Repsol, QRT(do ew. zastąpienia), Mirinda, Sky, Alfa Romeo(do ew. zastąpienia), NVIDIA, BMW, Acer, Verva(do ew. zastąpienia), Lotus
    *kalendarz się ustali w późniejszym terminie, ale raczej klasyczne + ze 2-3 tory spoza kalendarza F1 - zrobimy głosowanie jak przed sezonem 9
    *kwalifikacje 20 minut, jedna sesja - więcej nie ma sensu robić, bo kogoś wyrzuci, ktoś wyjdzie itd a żeby 2 sesje miały sens to musiałby blokować się opony co nie jest dobrym rozwiązaniem

    Co o tym sądzicie?

     
  • MisieQ1997

    według mnie WCP 15 było by fajne chciałbym usłyśzeć te V6. co do tankowania to ja wolałbym żeby jednak go nie było, jak dla mnie teraz sie jeździ dobrze Zespoły 2 osobowe hmm... bardziej się opłaca zostawić zespoły 3 osobowe-ponieważ jakby były zespoły dwuosobowe to na początku dobra fajnie, ale potem mniejsza połowa by nie jeździła itd ja bym wolał zespoły 3 osobowe, co do kwalifikacji to dobry pomysł zgadzam sie z fullem a malowania też całkiem spoko pomysł, taka moja opinia na ten temat

     
  • Patryk Trusmaster80

    Ja mam sentyment do moda z 8 sezonu, choć pewnie części osób by się nie spodobał.
    Mimo to ja na pierwszym miejscu wybrałbym właśnie tamten mod, z niewielkimi zmianami jak wprowadzenie trzeciej mieszanki. Powrót starych zespołów zawsze uważam za dobry pomysł, choć nowe ekipy też powinny się pojawić Dłuższe kwale jako jedna sesja też uważam za dobrą rzecz, choć dla mnie czasy gdzie były segmenty trochę dodawały dramaturgi - ja jednak jestem w ten konkretnej kwestii neutralny Nie miałem przyjemności jeździć na WCP 15, a WCP 14 zapamiętałem jako jeden z najgorszych modów w jeździe, więc bez większych zmian zdecydowanie nie popieram jego wejścia. W sumie FullKERS napisał wszystko co ja chciałbym tutaj więc wyłączając te WCP to jestem na każdą opcję na TAK
    Ps. Jeśli mod który chciałbym najbardziej, czyli z 8 sezonu miałby dostać jakąś zmianę, to wprowadzenie silników V10 coś w stylu tych z lat 2004-2005 i wcześniej wymienione trzy mieszanki opon i w miarę możliwości dwie mieszanki (przejściowe i deszczowe) na mokry tor, ale tylko kiedy będzie pewne że będzie deszcz - bo jeśli nie będzie to dawanie do moda jest bezsensowne. Z czasem wyjdzie jakie tory będą najlepsze - powinny jednak być tory każdego typu aby zapewnić każdemu jakąś formę wyzwania w postaci adaptacji do najróżniejszych konfiguracji. Aa, i na koniec, jednak wolałbym trzyosobowe zespoły. Pewnie jeszcze powtrącam parę groszy w odpowiedzi na pozostałe komentarze

     
  • Maciej Bednarczyk

    Jestem zdecydowanie za modem z 6 lub 8 sezonu. Oba były świetne, fizyka była prosta i fajnie się jeździło. Zespoły zostawiłbym 3 osobowe tylko zmieniłbym tutaj jedną rzecz. Załóżmy jedna mocna ekipa bierze pod skrzydła jakiegoś kierowcę, który był 6-7 i wyżej w klasyfikacji generalnej na koniec sezonu i pomaga mu się rozwinąć. Na następny sezon to samo i tak w kółko. Jest to o tyle fajne, że poszczególni kierowcy ze środka stawki dzięki pomocy czołówki mogą wejść na wyżyny i walczyć o zwycięstwa jak równy z równym. Myślę, że podniosłoby to poziom w lidze. Jestem za likwidacją boostów i za powrotem tankowania. Jest to zdecydowanie najlepsza opcja, ponieważ wtedy nie trzeba się martwić o paliwo tylko cisnąć na limicie. Kwalifikacje 15 minut myślę, że wystarczą, a dystans wyścigu bym zostawił taki jaki jest

     
  • adrianchelsea

    co do zespołów to dla mnie obojętne ale można byłoby wprowadzić zasadę że najlepsza piątka(ewentualnie szóstka) z tego sezonu musi być w różnych zespołach, to samo osoby które zajęłyby miejsca 6-10 dołączają to zespołów pierwszej piątki, to samo z osobami 11-15. z jednej strony to duża ingerencja w skład zespołów ale z drugiej większa rywalizacja (chociaż tylko w klasyfikacji zespołowej, bo nie oszukujmy się nikt się za nikogo nie nauczy jeździć i indywidualnie niewiele się zmieni jeżeli w ogóle coś). jestem za powrotem tankowania, dystans 210km, 1 sesja q 15 min, tory jak już zostało napisane klasyki + 2/3 nowe, mod to ctdp 2006 ew. fsone 2008

     
  • Dawid Kukurowski

    No to parę pomysłów ode mnie:
    1) likwidacja boostów
    2) powrót tankowania
    3) obowiązek 2 mieszanek z możliwych (prośba do adminów o stworzenie jakiegoś skryptu czy coś w tym stylu):
    a) US+S+M
    b) US+S+H
    c) US+M+H
    4) mod z 6 lub 8 sezonu (mi to obojętnie)
    5) zespoły te co były w tamtych sezonach + możliwość stworzenia własnego
    6) kwalifikacje 20min
    7) zespoły 3 osobowe - 2 kierowców obojętnie, natomiast 3 kierowca musi być niżej (a nie jak Lebron napisał ) niż 8 miejsce na koiec obecnego sezonu lub musi być to nowy kierowca w naszej lidze
    8) głosowanie odnośnie kalendarza ale troszkę inne jak przed sezonem 9. Wyliczyłem że od 22.01 do 11.06 (odejmując weekend Wielkanocny) wychodzi 20 wyścigów i zrobić następująco:
    a) 4 torów klasycznych jest w kalendarzu automatycznie: Monako, Monza, Spa, Interlagos
    b) na pozostałe 14 torów bedziemy głosować z rozbiciem na grupy (jest większa szansa że nie będą się powtarzać te same tory i możemy mieć ciekawsze wyniki): 3 tory uliczne (np. Singapur, Baku, Valencia, Long Beach), 4 torów europejskich (np. Catalunya, Hockenheim, Nurburgring, Hungaroring, A1), 2 tory z Ameryk (np. Gilles Villeneuve, COTA, Indianapolis, Meksyk), 2 tory z Azji i Australii (np. Suzuka, Albert Park, Adelaide, Indie, Korea, Malezja, Chiny, Bahrain), 1 tor z Afryki (np. East London, Kyalami) i 6 torów na których F1 nigdy nie jeździła lub ostatni raz jeździła min 10 lat temu (nie będę wypisywał przykładów bo tego jest ogrom )

    Co do ilości torów z poszczególnych grup to tylko taka moja propozycja i można to zmienić

     
  • Norbi

    W tych dwóch modów mi jest to obojętne co zostanie wybrane , jestem za powrotem tankowania , nigdy nie jeździłem wyścigów z tankowaniami i to może być ciekawe doświadczenie , zlikwidujmy boosty , opony mogą być tak jak Kiux pisał a co do torów to powinno być kilka ulicznych torów , kilka europejskich i można dać po 2 lub 3 z reszty kontynentów

     
  • EmPiDi

    Jak dla mnie to:
    -Mod S6/S8
    -Powrót tankowania
    -Boosty out
    -Kwale 20 minut
    -jak najwięcej wyścigów Podoba mi się pomysł Kiuxa z kalendarzem, bardzo fajnie to zaplanował
    - proponuję też więcej wyścigów deszczowych
    Zespoły mogłyby być również z S6/S8

     
  • Lucas

    Co prawda nie wiem czy w S11 wystartuję, ale wypowiem się w tym temacie
    Co do Moda to myślę, że powinien być jakiś nowy a nie takie które już poprzednio były, tym bardziej, że niektórzy będą go znać jeszcze przed startem sezonu, co, przynajmniej w mojej opinii nie jest dość fajną perspektywą.
    Tankowanie również bym zakazał i zostawił tak jak jest czyli tankowanie z cysterną, Boosty też bym zlikwidował żebyśmy mogli cisnąć ile wlezie a nie zastanawiać się przez większość wyścigu czy starczy nam paliwa jadąc na 2.
    A co do zespołów to chyba jednak te 3 osobowe są najlepszym rozwiązaniem, ale z kolei Teamy wprowadziłbym oryginalne, bez własnych.
    Ciekawy pomysł na tory podał Kiux, myślę, że taki Tour po różnych kontynentach mógłby być ciekawy, jednak odpuściłbym tory w Afryce
    A kwalifikacje zostawiłbym w takiej formie jaką mamy teraz, wydaje mi się, że 15 minut na zrobienie czasów to wystarczająca długość sesji, ale powróciłbym do dystansu wyścigu na poziomie około 50%, ponieważ nie raz nie dwa zdarzały się w tym sezonie CL tuż przed racem a po Q więc to wszystko się bardzo wydłuża.

     
  • EmPiDi

    Jeszcze zapomniałem dopisać o zespołach
    Myślę że powinny zostać te 3-osobowe, bo jednak walka w konstruktorce jest

     
  • Never Give Up ^^

    Mysle, ze powinno sie wprowadzic punkt ktory mowi ze kiux lebron i adrianchelsea wysylaja setupy w celu wyrownania walki w wyscigu

     
Standings
1 Satch 141
2 EmPiDi 116
3 Bosla 97
4 Maciej Bednarczyk 83
5 adrianchelsea 67
6 Lucas 54
7 Dawid Kukurowski 43
8 Okti123 28
1 Ferrari 244
2 Cadillac 193
3 Sky 144
4 VW RBR 106
5 Haas 45
6 Razer 18
7 Sano 17
8 Proton 15
Pogodynka więcej
DZIŚ
12%
JUTRO
0%
CZW
1%
PIĄ
0%
Recently online
WHOim
15h 55 min
Lucas
4 days
Pieczyk
12 days
Shymi
12 days
Vef
72 days
klix
80 days
Multimedia
Liga rFanatic YouTube

Liga rFanatic @YouTube

Watch
Last posts