rFanatic.pl - Internetowa Liga Wyścigowa Logo
EmPiDi:-Mam-zamiar-powalczyc-o-tytul

EmPiDi: Mam zamiar powalczyć o tytuł

Wywiad z kierowcą Sky

Witam na konferencji po Grand Prix Australii

Dzień dorby.

Cieszę się, że przyjąłeś moje zaproszenie

Proszę bardzo 

Jak oceniasz kwalifikacje?

Jestem zaskoczony moim wynikiem, ponieważ pierwszy raz udało mi się wywalczyć Pole Position. Mogłem wywalczyć je z jeszcze większą przewagą gdybym założył Intermediaty, bo deszcz powoli spadał, ale jednak pozostałem na Wetach i to dało mi mimo wszystko pierwsze pole, z niewielką różnicą.

Kogo w kwalifikacjach najbardziej się obawiałeś?

Za największego rywala stawiałem Satcha, który jest równie szybki w deszczu co ja. Myślałem jednak, że Cadillaci będą znacznie szybsze w kwalifkacjach jak i w wyścigu.

Przejdźmy do wyścigu. Pierwsze okrążenia jak ci poszły?

Pierwsze okrążenia były bardzo trudne- wiązało się z lagami, jak zresztą zawsze. Mimo oszczędzania paliwa jechałem jakieś 0,5-1 s szybciej od goniącej mnie dwójki Cadillaców. Wydawało mi się i tak, że jestem jednym z wolniejszych zawodników na torze.

Kogo obawiałeś się w wyścigu obok Satcha za najgroźniejszego rywala?

Chyba tylko jego się obawiałem bo wiedziałem że tylko on mógł zbliżyć się do mojego tempa. Reszty nie brałem pod uwagę, zwłaszcza że po kilku okrążeniach drugi Lebron zrobił kilka błędów co pozbawiło go już na walke ze mną. Najważniejsze było wtedy to, abym nie popełnił żadnego większego błędu.

Spodziewałeś się problemów innych kierowców podczas tych trudnych warunków?

Obawiałem się utrudnień przy dublowaniu, zwłaszcza Miśka z teamu VW RBR, który trochę napsuł mi nerwów na treningu. Na szczęście nie musiałem się z nim męczyć w wyścigu.

Jak już jesteśmy przy VW RBR. Obiawałeś się awarii po bardzo widocznych problemach z niezawodnością u siebie?

Obawiałem się jedynie ścinania gry, przez co mógłbym stracić dużo czasu a nawet zakończyć wyścig.

Po problemach z serwerem, wypowiedzi negatywnych urosło jak grzybów po deszczu. Co sądzisz o deszczowych Grand Prix. Czy administracja powinna powrócić do poprzednich jedynie suchych Grand Prix czy zostawić to tak jak widzimy to dzisiaj?

Oczywiście dla mnie im więcej deszczu tym lepiej, bo wtedy jest większa szansa na walkę z liderami. Ogólnie mówiąc deszcz powinien zostać, bo same suche wyścigi są bardzo nudne. W wyścigach  z deszczem mamy więcej walki, a także jest to szansa dla wolniejszych zawodników aby zdobyli lepsze miejsca dzięki strategii.

Przygotowujesz się już przed Grand Prix Turcji?

Czas na trening przed kolejną rundą będę miał raczej tylko od piątku. W sobotę i niedzielę zapowiadany jest już deszcz, a więc wolę przykuć więcej uwagi na tamte dni.

Zespół Sky przewiduje jeszcze jakieś ulepszenia przed końcem sezonu, czy skupiacie się na budowie samochodu do XI sezonu?

Powoli się przygotowujemy na następny sezon, choć jeszcze mam zamiar powalczyć o tytuł. Szanse są małe przy bezbłędnej jeździe Satcha, ale postaram się chociaż utrzymać miejsce drugie.

Dziękuje za poświęcony czas, życzę powodzenia podczas Grand Prix Turcji.

Dziękuję, dorbanoc.

2016-11-22 22:04:33  Czytano 157

Komentarze

Aby dodać komentarz musisz się zalogować.
  • EmPiDi

    #takbyło

  • Mozer

    Jak ktoś chce wywiad to PW albo tutaj albo FB

Standings
1 Satch 141
2 EmPiDi 116
3 Bosla 97
4 Maciej Bednarczyk 83
5 adrianchelsea 67
6 Lucas 54
7 Dawid Kukurowski 43
8 Okti123 28
1 Ferrari 244
2 Cadillac 193
3 Sky 144
4 VW RBR 106
5 Haas 45
6 Razer 18
7 Sano 17
8 Proton 15
Pogodynka więcej
DZIŚ
0%
JUTRO
0%
CZW
0%
PIĄ
0%
Recently online
NiKo*
12h 4 min
FullKERS
9 days
Bosla
22 days
Patryk T.
30 days
EmPiDi
43 days
Sadowsky
71 days
Vef
75 days
Multimedia

Liga rFanatic @YouTube

Watch
Last posts

Dymy

Satch ()

Eventy

Mozer ()