rFanatic.pl - Internetowa Liga Wyścigowa Logo
Maciej-Bednarczyk-wraca-na-zwycieska-sciezke

Maciej Bednarczyk wraca na zwycięską ścieżkę

Klasyczny Hattrick Lebrona na Aragonie w Hiszpanii

 Po arcyciekawym GP Monaco, przyszedł czas na powracający do kalendarza Ligi rFanatic tor Aragon, na którym zostało rozegrane tegosezonowe GP Hiszpanii.

Sesję kwalifikacyjną trzeci a piąty raz w tym sezonie wygrał Maciej Bednarczyk (Cadillac), popularny „Lebron” jako jedyny z kierowców zszedł poniżej czasu 1.27.000, i z czasem 1.26.874 wywalczył Pole Position, TOP 3 uzupełnili: na P2 Dawid Kukurowski (Cadillac) oraz na P3 Empidi (Sky), warto dodać, że pierwsza trójka zmieściła się 0,3s co zapowiada emocjonującą walkę w wyścigu. Kolejne pozycje to: Satch (VW RBR), Adrianchelsea (Cadillac), trójka Ferrari, kojeno Bosla, Norbert i Lucas, dalej MisieQ1997 (VW RBR), debiutant w zespole Sky Bartek1337, NeverGiveUp (VW RBR), PatrykTrustmaster80 (Haas), Tomiskym (Razer) oraz zamykający stawkę Okti123 (Haas).

 

Okrążenie Formujące przejechane, wszyscy dogrzali opony ustawiają się na polach startowych i już są gotowi aby rozpocząć GP Hiszpanii na torze Aragon.

3..2..1 Czerwone światła gasną i.. Ruszyli.

Świetny start Lebrona i Kiuxa oba Cadillaci utrzymują się na swoich pozycjach i przewodzą stawce, startujący z P3 Empidi już po kilku metrach traci swoją pozycję na rzecz Satcha, Adrianachelsea oraz Bosli którzy walczą teraz o P3, na pierwszym zakręcie Empidi już za nimi, ale Adrianchelsea oraz Bosla wyjeżdżają szeroko poza tor i to może być szansa dla kierowcy Skya by odrobić swoje pozycje, ale zyskuje tylko jedną gdyż Bosli udaje się powrócić przed Empidim, oj a tutaj mamy potężny dzwon Adrianachelsea który uderza w Lucasa, kierowca Ferrari świetnie wystartował i jechał na swoje nieszczęście tuż za Empidim i tam właśnie wylądował kierowca Cadillaca wracający na tor, który na poboczu złapał trochę ''brudu'' i wracał na tor w poślizgu, Adrian uderza w Lucasa ten o bandę i widzimy, że traci tylni spoiler, czyżby to koniec wyścigu dla kierowcy Ferrari?

Lucas Team Radio:...Lucas Box! Box! Straciłeś tylnie skrzydło staraj się dojechać do nas ostrożnie i jeśli się uda to wszystko naprawimy..

..zrozumiałem..ale możliwe, że to koniec...

Jak widać samochód Adriana nie doznał, aż tak poważnych obrażeń, i kierowca ten jedzie dalej.

Tymczasem widzimy jak Norbert, MisieQ, Bartek1337 oraz NeverGiveUp wypadają na piach w zakręcie nr 3 i na tym wszystkim korzysta Tomiskym, oraz kierowcy Haasa Patryk oraz Okti którzy wyprzedzają NeverGiveUpa który popełnił największy błąd.

Patryk atakuje MisQa a Okti Bartka w zakręcie nr 5 i są to ataki zakończone sukcesem, kierowca Skya próbuje odgryźć się jeszcze Oktiemu w zakręcie nr 7 ale niestety uderza w bok bolidu Haasa i obaj kierowcy robią efektowny zwrot o 180 st. zyskują na tym NeverGiveUp oraz Adrian, a Okti spada za Bartka.

Teraz widzimy powtórkę, Lebron dość szeroko wyszedł z zakrętu nr 2 i prowadzenie obejmuje Kiux, za nimi walkę toczą Satch z Boslą oraz Empidim, kierowca Skya atakuje w zakręcie nr 7 i byłby to atak udany gdyby nie to, że Empidi wyjechał za szeroko i dodatkowo traci pozycję na rzecz Tomiskyma, kierowca Razera dodatkowo w zakręcie nr 9 objeżdża Boslę i awansuje na P4 świetna jazda tego kierowcy oby tak dalej.

Sytuacja po pierwszym okrążeniu wygląda następująco: na prowadzeniu Kiux z przewagą około 1,5s nad Lebronem, za nimi Satch, dalej Tomiskym i tuż za nim Bosla oraz Empidi, następnie Norbi, Patryk, MisieQ, NeverGiveUp, Adrianchelsea, Bartek, Okti, i na szarym końcu Lucas toczący się do swoich mechaników.

Komunikat FIA: Incydent pomiędzy Adrianemchelsea (#3, Cadillac), a Lucasem (#14, Ferrari) zostanie rozpatrzony po wyścigu.

Jak widzimy na naszych ekranach, kolizja z T1 zostanie rozpatrzona po wyścigu.

Tymczasem Bosla Atakuje Tomiskyma w zakręcie nr 5 i jest to atak udany, kierowca Razera próbuje się jeszcze odgryźć w ''7'' ale nie daje rady i traci swoje świetne P4. Na wyjściu z zakrętu nr 9 do ataku przystępuje Empidi iii tak wyprzedza Tomiskyma, kierowca Razera traci dwie pozycje w przeciągu 4 zakretów.

Kierowcy kończą 2 okrążenie, a tymczasem w końcu do swoich mechaników dotarł Lucas, mechanicy Ferrari uwijają się jak w ukropie żeby kierowca mógł powrócić do rywalizacji, Lucas będzie miał całe okrążenie starty do wszystkich kierowców i chyba tylko jakiś cud może dać temu kierowcy punkty w tym GP, ale mimo to widzimy, że kierowca ten nie poddał się jak Norbert w Monaco i wraca do rywalizacji.

Teraz przyglądamy się walce Bosli i Empidiego, kierowca Ferrari wychodzi za szeroko z zakrętu nr 7 i traci sporo prędkości, dzięki czemu Empidi awansuję o jedną lokatę. Tymczasem Lebron przypuszcza atak na Kiuxa po długiej prostej do zakrętu nr 16 iii tak jest to udany atak, Lebron powraca na pozycję lidera. Teraz widzimy jak Norbi zdecydowanie za szeroko jedzie w zakrętach nr 12 i 13 i w zakręcie nr 14 Patryk jadący tuż za kierowcą Ferrari atakuje, niestety Norbi nie zostawia mu ani trochę miejsca, choć są koło wkoło i dochodzi do kontaktu obu kierowców, i obaj tracą pozycję na rzecz Tomiskyma i MisQa.

Norbert Team Radio:...co on wyprawia!!! czy on nie potrafi jeździć?!!...

PatrykTrustmaster80 Team Radio:...Norbi nie zostawił mi ani trochę miejsca, to jego wina....

Jak słyszymy obaj kierowcy się wzajemnie oskarżają.

A tymczasem na naszych ekranach Dawid Kukurowski, który zagrzebał się w piasku, czyżby próbował zjechać do alei serwisowej i popełnił jakiś błąd? Zaraz zobaczymy to w powtórce, tak realizator pokazuje nam teraz tę sytuację, Kiux wpadł w poślizg na nierównym wyjeździe z ostatniego zakrętu wykonał efektowny piruet i ląduje w pułapce, żwirowej czy uda mu się wydostać? I niestety widzimy, że kierowca spalił silnik to koniec wyścigu dla kierowcy Cadillaca, ależ niepowodzenie tego zawodnika.

Dawid Kukurowski Team Radio:...Kiux to koniec wyścigu, silnik umarł, wysiądź z samochodu...

.przepraszam panowie za ten błąd....

Po 4 okrążeniach sytuacja na torze wygląda następująco na czele Lebron, za nim z 3-4 sekundową startą Satch, a dalej Empidi, Bosla, Tomiskym, MisieQ, Norbert, NeverGiveUp. Adrianchelsea, Bartek1337, Okti, Patryk oraz Lucas.

Tymczasem walka pomiędzy Adrianem a NeverGiveUpem na prostej przed ''16'' i kierowca VW RBR zjeżdża do wewnętrznej i dość ostro wypycha Cadillaca poza tor i nie daje sobie zabrać 8 pozycji.

Teraz Norbert atakuje Tomiskyma w ''7'' i musi wyjechać bardzo szeroko poza tor gdyż kierowca Razera bardzo zwalnia na wyjściu z tego zakrętu, i czy uda się Norbiemu? Tak kierowca Ferari pewnie wjeżdża w szykanę ''8'' ''9'' przed Tomiskymem. Na dohamowaniu do zakrętu nr 5 NeverGiveUp wykonuje efektowny uślizg i staje bokiem, na czym zyskuje Adrian, widzimy nadjeżdżającego Bartka, który również może zyskać pozycję przez błąd kierowcy Volkswagena, ale niestety nasz dzisiejszy debiutant wpada w bolid VW RBR, i spada na 11 miejsce. A teraz PatrykTrustmaster80 wykonuje piruet w zakręcie nr 15 i traci pozycje na rzecz Oktiego, wcześniej w ten sam sposób kierowca Haasa stracił pozycję pomiędzy zakrętami ''12'' i ''13'' na rzecz Bartka. Tymczasem w zakręcie nr 12 Adrian przypuszcza atak na Tomiskyma i wyprzedza bez trudu kierowcę Razera.

Ojj widzimy, że Patryk popełnia błąd i ''zawiesza'' się na tarce na wyjściu z ostatniego zakrętu i to chyba koniec wyścigu dla kierowcy Haasa

PatrykTrustmaster80 Team Radio:...Patryk wyłącz silnik, to koniec wyścigu nie wydostaniesz się już z tej pułapki....

.wybaczcie chłopaki.....

9 okrążenie i do Boxu zjeżdża Bosla, a chwilę po nim MisieQ oraz Norbi, mechanicy Ferrari bardzo szybko wymienili opony Bosli i Norbi podjeżdża na stanowisku swojego zespołu bez żadnych strat. Okrążenie później na swój pierwszy pit-stop zjeżdża Satch i czy wyjedzie przed Boslą? Tak wyjeżdża sporo przed kierowcą Ferrari, kolejni kierowcy w alei to Adrian, NeverGiveUp i Bartek.

A teraz Bosla za Tomiskymem, kierowca Razera wpada w poślizg w zakręcie nr 5 Bosla go wyprzedza, ale Tomiskym uderza w kierowcę Ferrari obraca go w kierunku odwrotnym do kierunku jazdy, Bosla traci jeszcze pozycję na rzecz MisQa.

Teraz Tomiskym w Boxie, widać, że w ostatnich kilku zakrętach więcej się ślizgał niż jechał i spadł na przedostatnią pozycję.

Komunikat FIA: Lucas (#14, Ferrari) zostaje ukarany karą przejazdu przez aleję serwisową, za ignorowanie niebieskich flag.

Lucas Team Radio:..Lucas masz karę przejazdu przez aleję...

...co?!! za co??!!!

...ignorowanie niebieskich flag...

...kiedy niby?!!...

...po prostu wykonaj karę....

 ...zrozumiałem, ale nikogo nie blokowałem....

Jak słyszymy kierowca Ferrari nie zgadza się z interpretacją FIA, ale mimo to widzimy jak odbywa karę przejazdu przez pit-lane.

A teraz widzimy powtórkę ataku Adriana na Norbiego w zakręcie nr 5 i kierowca Cadillaca bez problemu przed Ferrari.

Tymczasem na naszych ekranach Tomiskym już poza kokpitem swojego samochodu, nieudany wyścig dla kierowcy Razera, choć na początku świetnie sobie radził i z pewnością szkoda mu tego wyścigu. Teraz widzimy powtórkę, Tomiskym wypadł z zakrętu nr 12

Tomiskym Team Radio:...Tomiskym zgaś silnik, mamy problem z samochodem..

...Zrozumiałem..

16 okrążenie i Bosla atakuje MisQa w T1 i jest to atak udany, kierowca Ferrari awansuje na P4. Teraz jedziemy z Empidim i widzimy, że kierowca Skya jest coraz bliżej Satcha, czy dojedzie do niego i uda mu się zaatakować P2, przekonamy się już niedługo.

Teraz Bratek z Oktim walczą już od kilki zakrętów i wychodzą na prostą startową i kto będzie pierwszy? Bartek, ponieważ Okti zjeżdża do alei serwisowej na swój pit-stop.

Tymczasem widzimy Satcha w boxie i czy wyjedzie przed Empidim? Tak chyba mu się uda, ale nie, niestety Satch wpada w poślizg i robi piruet, ależ nie fart kierowcy VW RBR, ale dzięki temu Empidi awansuje na P2.

20 okrążenie kończą Bartek i NeverGiveUp i kierowca VW RBR uderza w kierowcę VW RBR i ten uderza o bandy prowadzące do alei serwisowej, Bartkowi udaje się obrócić i zjeżdża do swoich mechaników na pit-stop.

Teraz NeverGiveUp źle wjeżdża w zakręt nr 5 i wypada poza tor i urywa przednie skrzydło, jedzie dalej ale omija zjazd do alei serwisowej, a później uderza z pełną prędkością w bandy za prostą startową i to koniec wyścigu dla kierowcy Volkswagena. Dzięki temu Lucas, który był na straconej pozycji awansuje do punktowanej dziesiątki.

Na 25 okrążeniu świetny manewr naszego debiutanta Bartka, który wyprzedza Oktiego w zakręcie nr 16 i awansuje na 8 pozycję.

4 kółka do mety, a tutaj widzimy, że na tylnym skrzydle Lebrona ''siedzi'' Empidi, kierowca Skya atakuje w ''16'' ale Lebron trzyma przytomnie wewnętrzną i nadal jest liderem. Cały czas śledzimy tę dwójkę, walka będzie na pewno trwała do ostatnich metrów. Empidi atakuje kolejny raz, tym razem w zakręcie nr 15 i niestety jest za daleko uderza w bok bolidu Cadillaca i wykonuje efektowny piruet, przez co traci już chyba szansę na walkę o zwycięstwo w tym wyścigu.

Koniec ostatniego okrążenia i oto jako pierwszy linię mety mija Maciej Bednarczyk za nim Empidi a podium uzupełnia Satch, 4 miejsce dla Bosli, na 5 miejscu MisieQ, który awansował dzięki przebitej oponie Adriana (Adrian przebił oponę wychodząc z zakrętu nr 15 wypadł w żwir i niestety dla niego próbując stamtąd wyjechać spalił silnik) który kończy wyścig na 6 miejscu, dalej Norbert, Okti, Bartek i Lucas.

Maciej Bednarczyk Team Radio:....tak jest P1 świetny wyścig, Pole Position, Fastest Lap i Zwycięstwo, klasyczny Hattrick, świetna robota

...Dzięki panowie za świetnie przygotowany wóz i szybkie pit-stopy, to zwycięstwo to zasługa całej ekipy...

 

To tyle z Toru w Aragonii, Lebron wraca na zwycięską ścieżkę i wraca do rywalizacji o tytuł Mistrzowski.

Z kolei w klasyfikacjach generalnych nastąpiły pewne zmiany, w walce o Mistrza Ligi rFanatic przewodzi teraz Satch, który ma 1 pkt przewagi nad Boslą i 5 nad Empidim, dzisiejszy zwycięzca ma 27 pkt straty do lidera.

W konstruktorach, po tygodniowej przerwie, na czoło tabeli powrócił Cadillac, który ma 5 pkt przewagi nad Ferrari, TOP 3 uzupełnia zespół Volkswagen Red Bull Racing.

 

Żegnamy się ze słoneczną Hiszpanią.

Zapraszamy Państwa w dn. 21-23.10.2016r. Do Portugalii na debiutujący w lidze rFanatic tor Algarve.

 

Do zobaczenia ;)

 

2016-10-19 21:23:45 Czytano 461

Spanish GP - Qualify

P. Kierowca Bolid Czas okr. Strata Odstęp Okr.
1. Maciej Bednarczyk Cadillac 1:26.874 --- --- 13
2. Dawid Kukurowski Cadillac 1:27.095 +0.221 +0.221 13
3. EmPiDi Sky 1:27.152 +0.278 +0.057 11
4. Satch VW RBR 1:27.212 +0.338 +0.060 9
5. adrianchelsea Cadillac 1:27.537 +0.663 +0.325 12
6. Bosla Ferrari 1:27.803 +0.929 +0.266 13
7. Norbi Ferrari 1:28.678 +1.804 +0.875 14
8. Lucas Ferrari 1:29.125 +2.251 +0.448 13
9. MisieQ1997 VW RBR 1:29.384 +2.510 +0.258 10
10. Bartek1337 Sky 1:29.846 +2.972 +0.463 12
11. Never Give Up ^^ VW RBR 1:30.102 +3.228 +0.256 11
12. Patryk Trusmaster80 Haas 1:30.423 +3.549 +0.321 8
13. tomiskym Razer 1:31.593 +4.719 +1.170 4
14. Okti123 Haas 0.000 +-27.126 +-32.407 0
107% najlepszego czasu - 1:32.955
Raport z sesji

Spanish GP - Race

P.KierowcaBolidOkr.StrataOdstępPit-Stop
1. Maciej Bednarczyk Cadillac34------3
2. EmPiDi Sky34+5.150+5.1503
3. Satch VW RBR34+14.860+9.7103
4. Bosla Ferrari34+1:50.660+1:35.8003
5. MisieQ1997 VW RBR33+1 lap+1 lap3
6. adrianchelsea Cadillac33+1 lap+0.0003
7. Norbi Ferrari33+1 lap+52:59.8003
8. Okti123 Haas33+1 lap+1:00.2003
9. Bartek1337 Sky33+1 lap+2.6303
10. Lucas Ferrari32+2 lap+1 lap5
11. Never Give Up ^^ VW RBR23+11 lap+9 lap2
12. tomiskym Razer11+23 lap+12 lap1
13. Patryk Trusmaster80 Haas5+29 lap+6 lap0
14. Dawid Kukurowski Cadillac2+32 lap+3 lap0
107% najlepszego czasu - 1:34.472
Raport z sesji

Komentarze

Aby dodać komentarz musisz się zalogować.
  • Satch

    Ciekawe odstępy między zawodnikami z miejsc 5-7 :)

  • EmPiDi

    Bo te straty w wynikach zaokrąglają nie wiem po co xd

Standings
1 Satch 141
2 EmPiDi 116
3 Bosla 97
4 Maciej Bednarczyk 83
5 adrianchelsea 67
6 Lucas 54
7 Dawid Kukurowski 43
8 Okti123 28
1 Ferrari 244
2 Cadillac 193
3 Sky 144
4 VW RBR 106
5 Haas 45
6 Razer 18
7 Sano 17
8 Proton 15
Pogodynka więcej
DZIŚ
4%
JUTRO
0%
PON
0%
WTO
0%
Recently online
klix
28 days
Patryk913
31 days
Patryk T.
38 days
TADEO
43 days
Multimedia
Liga rFanatic YouTube

Liga rFanatic @YouTube

Watch
Last posts